Thursday, August 20, 2009

Aku di masa lampau...


Hehehehehehehe!!! Masa belek-belek gambar-gambar lama, aku terpandang gambar ni..masa aku Tingkatan 1, 13 tahun. Aaaaaaaaayu gitu!! Hai....baiknya muka aku masa tu! Ala-ala malu-malu nak bergambar! Rambut aku panjang betul masa ni, macam re-bondingkan? Buatla camner pun, akhirnya lurus balik. Bila aku rasa teringin nak curly hair, malam-malam sebelum tido aku tocang rambut aku kecik-kecik. next morning bila aku bangun, tu dia! Kembang, kerinting yg halussssssssss! Jimat duit mak aku!

Gi sekolah aku mesti ikat rambut! Bila aku ikat tocang dua, bebasikal wrangler merah lalu depan balai bomba kat stesyen ketapi, mesti bomba sakat aku, terjerit-jerit panggil aku anak Red Indian! Bila angin tiup ekor rambut aku melayang-layang bawah ketiak, bomba tu jerit "fuhhhhhhh!! panjangnye bulu ketiak!!" Hahahahahhaha! aku nak ketawa tapi control ayu je la........

Halusnya aku masa ni. Berat cuma 36kg dgn ketinggian 140cm jer! Sekarang aku dah mencapai ketinggian 150cm! Berat pulak..."tutttttttttttt"! Biarlah rahsia! hehehehehe!




Ini muka sekarang, 27 tahun kemudian!! Banyak perubahankan tapi pipi tetap maintain....

No comments:

Post a Comment