Monday, August 10, 2009

Get Well Soon Nasz!!

Hi Nasz...

Nasz masuk hospital dari semalam. Asyik-asyik ambil darah, buat test itu dan ini...Masuk air tak tau dah berapa botol. Mama @ Ibu Itu (Nasz panggil ibu dia Ibu Ini dan aku Ibu Itu) harap Nasz cepat-cepat sembuh... Mama yakin Nasz akan sembuh coz you are a true fighter.

Hi Jun,

Aku tak tau apa nak cakap bila ko nangis bgtau aku doktor suspect Nasz H1N1 as the symtomps are identified & dah dikuarantinkan. Hati Nasz bengkak (6mm)...kalau aku dapat bgtau apa yg aku rasa.. Tapi aku tau apa yg ko rasa sebab akupun penah lalui pengalaman yg sama. Let's recall - Nyah penah melalui waktu yg amat membimbangkan bila Abby admitted due to dengue.. tak tau berapa lama Abby kat wad. Aku..tinggal sebulan lebih kat HUKM masa Firman kene coxsakie. Tiap kali doktor ambik darah, tiap kali tu Firman menangis sampai bibir dia yg kering tu merekah dan berdarah. Tiap hari aku ketakutan, takut kehilangan anak aku yg masa tu baru umur 6 bulan. Hari ni aku nak berkongsi dgn ko....bagaimana nak melalui saat-saat macam ni:

1. Jaga kesihatan ko baik-baik. Makan pada waktunya, jgn tak makan. Kalau ko sakit sape nak jaga anak?
2. Jaga Nasz baik-baik.
3. Kuatkan semangat! Semangat ibu akan mengalir pada anaknya.
4. Sembahyang dan doa banyak2 supaya Nasz dapat lawan penyakit tu dan cepat sembuh sebab doa ibu Allah makbulkan
5. Yakin Allah Maha Menyembuhkan
6. You are not alone!
Ingat, everybody care.. This is the time family bonding is most important!

My dear Naszrullah...get well soon.

No comments:

Post a Comment