Monday, June 8, 2009

Dinner @ Chop and Steak, Serdang - 7 June 2009












Muka-muka yang dah penat dan tak sabar-sabar nak makan. Dayah dan Dalis, as usual. Always control ayu dan anggun. Aku pun apa kurangnya. Hot mama! Penat camnerpun dalam gambar mesti vogue! Hehehehe! Saat besama dengan anak-anak memang memenatkan mental dan fizikal tapi waktu bersama dengan dorang nilah, aku rasa hidup aku meriah sangat. Walaupun anak tekak aku dah nak terpelanting masuk dalam pinggan steak dan telan balik dalam perut tapi aku rasa puas dan seronok tengok dorang makan penuh selera.

Kalau korang ditempat aku, agak-agak korang mampu tak hadapi keadaan ni? Melayan kerenah dorang setiap sorang? Tiap kali nak makan, apatah lagi di kedai makan, mesti ada jer yang nak buat sessi lawatan ke tandas. Ini yang paling boring.. Dari dorang kecik, inilah yg kena aku hadapi. Punyalah tegang perut makan. Penuh dan padat. Zuri, Tisya and Sufi, action jer lebih nak Chicken Chop sorang satu, akhirnya tak larat. Aku tak kisah kalau tak habis. Selalunya aku tapau. Buat apa biarkan kat kedai. Kan ke mambazir.

Bila aku tengok anak-anak aku makan penuh selera dan bersemangat, aku rasa seronok. Seronok aku dapat entertain dorang. Aku dapat bagi dorang makan. Aku nampak dorang enjoy the meals and aku nampak dorang kekenyangan!
Hmmm!! Tengok mulut Tisya!

No comments:

Post a Comment