Tuesday, May 19, 2009

7 Little Angels

From top-left: Mohd Taufiq Firdaus, Mohd Firman Firdaus, Muhammad Sufi Firdaus
From bottom-left: Nur Zuriati, Nur Hidayah, Nur Firdalis, Nur Batrisya

Bilaku pandang
Kelopak mata
Kulihat mentari
Kaulah bintang ku sayang padamu
Permata hatiku

Pertama kali dakap tubuhmu
Rasa gementar alam semesta
Sayang oh indahnya..
Bila disisi degup jantungmu jelas kedengaran
Kau beri embun, kaulah penawar
Aduhai manja

Pertama kali kucup pipimu
Bumi bergegar di genggamanku
Sayang bagai syurga

Aku sedar tanpamu nyawa
Aku panas tanpamu salju
Aku rasa racun yang terbisa

Kau penawar
Kau permata mama....

Lagu ni adalah lagu yang selalu aku nyanyikan bila dodoi anak-anak aku tido masa dorang baby. Saat dorang dalam dakapan aku, adalah saat yang paling tenang sekali. Terasa besarnya nikmat kurniaan Allah padaku....

Semoga bila aku tua nanti dan resah untuk tidur, ada anak-anak yang dakap erat tubuh aku, dengan penuh kasih-sayang dan dodoikan aku sampai aku terlena diulit mimpi indah...





No comments:

Post a Comment